خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اثرات باور و فاصله فرکانسی

اثرات باور و فاصله فرکانسی

اثرات باور و فاصله فرکانسی


ریشه تمام اتفاقات زندگی شما از باورهایتان نشأت می گیرد ، باورهای هر انسان فرکانس هایی قوی و غالب به کائنات ارسال می کنند که پاسخی مشابه جنس فرکانس خودشان را جذب می کنند و این سیستم بدون ذره ای خطا هر لحظه در حال اجراست . و در اینجا به دو مبحث می پردازیم که در صورت درک درست بخش اول به راحتی می توانیم معنای باور و فاصله فرکانسی را درک نماییم

و به نتیجه ی مطلوب نزدیک تر شویم.


باور چیست؟

باور فکری است که از طرق مختلف" پدر و مادر ، دوستان ، رسانه ها ، کتابها ، نگاه کردن و گوش دادن" بارها و بارها تکرار شده است و سپس آن فکر به شکل اعتقاد درونی در وجودتان ثبت شده است و آن گاه شما دیگر پذیرفته اید که حقیقت زندگی چیزی جز آن نمی تواند باشد.

چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟ مطلب مرتبط چگونه رشد مو را افزایش دهیم؟


چگونه باورهایمان را کنترل و اصلاح کنیم ؟

شما می توانید با کنترل ورودی های ذهنتان مانع از ورود باورهای اشتباه شوید و با تکرار زیاد باورهای صحیح آنها را در ذهنتان نهادینه کنید.


بعد از تغییر باور چه اتفاقی می افتد؟

آنگاه که باورهایتان شروع به تغییر می کند و باورهای مثبت جایگزین باورهای منفی می گردد شما آرام آرام از مدار های پایین به مدارهای بالاتر جابجا می شوید و در پس این جابجایی افراد و روابط ، شرایط ، درآمد ، وضعیت جسمانی و اتفاقات هماهنگ با مدار جدیدتان را تجربه خواهید کرد .

بنابراین تمام زندگی یک انسان را باورهای خود او بوجود می آورد . اگر در جایی از زندگی احساس کمبود و نیاز می کنید به جای نا امیدی به دنبال باور اشتباه آن خواسته بگردید و در جهت اصلاح آن اقدام کنید.


باورهای منفی چه تاثیری روی سلامتی من دارند : 


۱. استرس و اضطراب:

باورهای منفی باعث ایجاد استرس و اضطراب شوند. افرادی که باورهای منفی دارند، همیشه در حال نگرانی و ترس هستند و این موضوع باعث ترشح هورمون کورتیزول و آدرنالین می شود. 


۲. افزایش خطر ابتلا به بیماری‌ های جسمی:

استرس و اضطراب ناشی از باورهای منفی باعث می شود خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، بیماری‌های روانی و سایر مشکلات جسمی در افراد بیشتر شود. 


۳. خودکشی :

باورهای منفی ممکن است باعث کاهش انگیزه و انرژی شوند. افرادی که باورهای منفی دارند، ممکن است حس کنند که هیچ امیدی برای رسیدن به هدف‌ ها و آرزوهایشان نیست و این موضوع می‌ تواند باعث کاهش انگیزه و انرژی در زندگی آنها می شود که خود باعث خودکشی می شود. 


۴. کاهش خلاقیت و تفکر مثبت :

باورهای منفی باعث کاهش خلاقیت و تفکر مثبت می شوند. افرادی که باورهای منفی دارند، در مواجهه با چالش‌ ها و مسائل، به تفکر منفی و پرخاشگرانه روی آورند و این موضوع می‌ تواند باعث کاهش خلاقیت و تفکر سازنده در زندگی شود.


۵. رفتارهای ناسالم :

تحقیقات نشان داده است افرادی که باورهای منفی دارند، به دلیل ناامیدی و ترس‌های خود، به رفتارهای ناسالم مانند مصرف مواد مخدر یا اختلالات تغذیه‌ ای روی آورند که این مسئله خود باعث شروع انواع بیماری‌ ها در فرد می شود. 


به طور کلی، باورهای منفی می‌ توانند باعث کاهش کیفیت زندگی و سلامتی ما شوند. بنابراین، تغییر باورهای منفی به باورهای مثبت و سازنده می‌ تواند بهبود و بهبود سلامتی شما را بدنبال داشته باشد.


فاصله فرکانسی

اگر پول و ثروت، سلامتی، رابطه ای زیبا، خانه ای رویایی، سفر به کشور مورد علاقه و یا یک شغل عالی می خواهید 

اما خودتان را "مالک و لایق" آن خواسته نمی دانید، آن خواسته در ذهنتان دور از دسترس است 

و باور ندارید جهان شرایط رسیدن به آن را برایتان فراهم خواهد کرد 

به این معنی است که شما هنوز آماده دریافت آن نشده اید و فاصله ای فرکانسی میان شما و آن خواسته وجود دارد و تا زمانیکه با آن هم مدار نشوید به شما بخشیده نخواهد شد

می خواهیم با ایمان بیشتری به آرزوهایتان بیندیشید، 

خودتان را شایسته بهترین همسر، بهترین زندگی، بهترین سفرها، بهترین خانه و شغل و بهترین روابط بدانید، فراموش نکنید اگر باورشان کنید دریافت خواهید کرد. باور کنید که خداوند تمامی هستی را برای ما خلق کرده و دلیلی ندارد که نعمتی را از کسی دریغ نماید و خودش در قرآن به ما بارها توصیه کرده است که بخواهید تا به شما بی حساب داده شود.

با توجه به بحث ابتدایی

فقط انرژی مثبت و باور درست است که می تواند موتور محرک قوی باشد برای اینکه بتوانیم افکار ، اهداف و انرژی و تلاشمان را در مسیر درست پیش ببریم و از اتلاف انرژی و عمر جلوگیری می شود و هر قدم ما ، درست ترین و بهترین قدم به سمت موفقیت خواهد بود.

با ما همراه باشید این مبحث همچنان ادامه دارد...

آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟ مطلب مرتبط آیا مدیتیشن می تواند افکار منفی را از بین ببرد؟



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده